بارگذاری تصاویر ...

درباره شمیران دیزاین

مقدمه درباره شمیران دیزاین:
شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی شمیران دیزاین با تخصص در طراحی و بازسازی ساختمان‌ها ، با هدف بهبود کیفیت فضای زندگی و محیط های کاری فعالیت میکند. ما با بهره‌گیری از مهندسان مجرب، خلاق و ایده‌پرداز و با استفاده از بروزترین روش ها و استانداردهای طراحی و ساخت، تلاش می‌کنیم تا فضای زیبا، کاربردی و دلنشین را برای مشتریان خود خلق کنیم.

هدف پروژه ها:
هدف ما در هر پروژه این است که با توجه به نیازها، سلایق و بودجه مشتریان، طرحی منحصر به فرد و جذاب ارائه دهیم و با ایجاد رضایتمندی کامل، تجربه‌ای دلنشین برای مشتریان فراهم کنیم.

خدمات ما:
خدمات ما شامل طراحی فضاهای داخلی منازل، ادارات و فروشگاه‌ها و همچنین بازسازی کامل یا جزئی ساختمان‌ها است که در ادامه به طور کامل به آن اشاره شده است.

اهمیت برنامه ریزی و طراحی:
ما معتقدیم که طراحی و بازسازی موفق تنها با برنامه‌ریزی و تحلیل کامل فضا ممکن است. در غیر این صورت، بازسازی بدون برنامه‌ریزی و طراحی اصولی می‌تواند علاوه بر هزینه‌های اضافی و مدت زمان زیاد، نتیجه‌ای ناامیدکننده و برخلاف انتظار را به همراه داشته باشد.

هماهنگی طرح‌ها با سبک زندگی:
در شرکت شمیران دیزاین، ایده ها و طرح‌ها به‌گونه‌ای ارائه می‌شوند که کاملاً با سبک زندگی و نیازهای شما هماهنگ باشند.

مشاوره تخصصی:
در صورتی که احساس میکنید محیط زندگی یا محل کار شما نیاز به تغییر و بهبود کاربری و زیبایی دارد، پیش از هرگونه تصمیم برای طراحی دکوراسیون ویا بازسازی با ما تماس گرفته و یا از طریق یکی از اپلیکیشن های زیر برای ما پیغام بگذارید و از مشاوره تخصصی مهندسین ما بهره‌مند شوید.


برخی از خدمات شمیران دیزاین:

بازسازی

بازسازی خانه / بازسازی محیط های اداری / بازسازی کلینیک / بازسازی مطب / بازسازی ویلا

طراحی و اجرای دکوراسیون مسکونی

طراحی و اجرای دکوراسیون سبک مدرن مسکونی / طراحی و اجرای دکوراسیون سبک نئوکلاسیک مسکونی / طراحی و اجرای دکوراسیون سبک کلاسیک مسکونی / فرنیش(خرید و تجهیز) واحد های مسکونی / طراحی نما مسکونی / طراحی و اجرای لابی / طراحی و اجرای روف گاردن

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون واحد های فلت اداری / طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق مدیریت / طراحی و اجرای دکوراسیون سالن های کنفرانس / تجهیز واحدهای اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون واحدهای تجاری
طراحی و اجرای دکوراسیون سالن زیبایی
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی ویلا / طراحی و اجرای روف گاردن / طراحی و اجرای محوطه سازی ویلا

طراحی و اجرای نما ویلا
طراحی پلان

فاز1 / فاز 2

طراحی و اجرای دکوراسیون انواع کلینیک و مطب

طراحی کلینیک زیبایی / طراحی کلینیک و مطب دندانپزشکی / طراحی مطب / طراحی و اجرای بیمارستانی / طراحی و اجرای لابی بیمارستان / طراحی و اجرای داروخانه / طراحی و اجرای سالن های انتظار

جهت دریافت مشاوره بازسازی، طراحی و یا مشاهده سایر نمونه کارها با ما تماس گرفته و یا از طریق یکی از اپلیکیشن های زیر برای ما پیغام بگذارید.